Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukční návrh kompozitního chassis Formule Student
Mende, Milan ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a výrobou kompozitního chassis nové formule Dragon X. Uhlíkový prepreg použitý k výrobě monokoku měl být provozován při vysokých teplotách. Práce se proto zabývá aplikací kompozitních struktur v prostředí zvýšeného teplotního namáhání. V práci je také řešena problematika torzní tuhosti, která byla kromě fyzického měření také simulována MKP analýzou a výsledky byly porovnány.
Vyhotovení modelu formule 1 metodou rapid prototyping
Fibikar, Luboš ; Slaný, Martin (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vyhotovení modelu monopostu Formule 1 pomocí grafického software SolidWorks. Konečnou verifikací bude výroba 3D modelu aditivní technologií rapid prototyping s využitím komerčně dostupné metody Fused Deposition Modeling.
Aplikace sendvičové konstrukce na formulový vůz
Žídek, Tomáš ; Cejpek, Jakub (oponent) ; Löffelmann, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací sendvičové konstrukce na vůz Formule Student, který nahradí stávající trubkový rám při splnění požadavků FSAE. Úvodní část práce popisuje mezinárodní soutěž Formule Student včetně týmu TU Brno Racing. Poté jsou uvedeny důležitá pravidla pro konstrukci rámů a kompozitních monokoků. Pro zvolenou technologii výroby jsou zjištěny pevnostní parametry potahů z uhlíkových a hybridních vláken. Další část práce pojednává o návrhu sendvičového panelu za využití analytického výpočtu pro určení jeho ohybové tuhosti. Na základě těchto návrhů jsou provedeny tříbodové ohybové a smykové zkoušky. Pomocí MKP simulace je zjištěna torzní tuhost trubkového rámu a koncepce monokoku z navržených sendvičových panelů. Závěr práce je věnován shrnutí získaných poznatků a možnému postupu výroby monokoku.
Návrh rámu vozidla Formule Student
Děrda, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem a výrobou hybridního rámu, který je tvořen prostorovým trubkovým rámem a monokokem z kompozitních materiálů. Dále řeší jeho simulaci pomocí FEM analýzy. V neposlední řadě je zde fyzicky změřená torzní tuhost. V závěru práce je tento rán srovnán se starší generací rámu, který je tvořen výhradně prostorovým trubkovým rámem a jsou zhodnoceny jeho výhody a nevýhody.
Návrh monokoku formulového vozidla
Žídek, Tomáš ; Dundálek, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem monokoku z uhlíkových vláken vozu Formule Student podle aktuálních pravidel. Úvodní část práce je zaměřena na konstrukční řešení rámů používaných u vozů Formule Student. Poté je uveden přehled důležitých pravidel pro konstrukci kompozitního monokoku. Následně jsou popsány kompozitní materiály a jejich vlastnosti. Hlavní část práce pojednává o konstrukčním návrhu v CAD programu a výpočtovém modelu pro simulaci zátěžných stavů v MKP programu. Získané výsledky z analýzy monokoku jsou porovnány s povolenými hodnotami dle pravidel Formule Student. V závěru práce je zhodnocen navržený kompozitní monokok.
Návrh konstrukce kompozitního chassis vozidla Formule Student
Gregor, Lukáš ; Šplíchal, Jan (oponent) ; Mališ, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá novým konstrukčním návrhem a výrobou rámu vozidla Formule student podle aktuálních pravidel se zaměřením na kompozitní část. Teoretická část je zaměřená na současně používané koncepty v této soutěži a přibližuje využití kompozitních sendvičových materiálů. Těžištěm práce je část konstrukční, kde jsou popsány nejdůležitější kroky iteračního procesu k vytvoření rámu, zejména ergonomie, bezpečnost a spojení s nápravami. Poslední část je věnována výrobnímu procesu. Výstupem této práce je funkční rám monopostu Dragon 8.
Konstrukční návrh kompozitního chassis Formule Student
Mende, Milan ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a výrobou kompozitního chassis nové formule Dragon X. Uhlíkový prepreg použitý k výrobě monokoku měl být provozován při vysokých teplotách. Práce se proto zabývá aplikací kompozitních struktur v prostředí zvýšeného teplotního namáhání. V práci je také řešena problematika torzní tuhosti, která byla kromě fyzického měření také simulována MKP analýzou a výsledky byly porovnány.
Návrh konstrukce kompozitního chassis vozidla Formule Student
Gregor, Lukáš ; Šplíchal, Jan (oponent) ; Mališ, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá novým konstrukčním návrhem a výrobou rámu vozidla Formule student podle aktuálních pravidel se zaměřením na kompozitní část. Teoretická část je zaměřená na současně používané koncepty v této soutěži a přibližuje využití kompozitních sendvičových materiálů. Těžištěm práce je část konstrukční, kde jsou popsány nejdůležitější kroky iteračního procesu k vytvoření rámu, zejména ergonomie, bezpečnost a spojení s nápravami. Poslední část je věnována výrobnímu procesu. Výstupem této práce je funkční rám monopostu Dragon 8.
Návrh rámu vozidla Formule Student
Děrda, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem a výrobou hybridního rámu, který je tvořen prostorovým trubkovým rámem a monokokem z kompozitních materiálů. Dále řeší jeho simulaci pomocí FEM analýzy. V neposlední řadě je zde fyzicky změřená torzní tuhost. V závěru práce je tento rán srovnán se starší generací rámu, který je tvořen výhradně prostorovým trubkovým rámem a jsou zhodnoceny jeho výhody a nevýhody.
Aplikace sendvičové konstrukce na formulový vůz
Žídek, Tomáš ; Cejpek, Jakub (oponent) ; Löffelmann, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací sendvičové konstrukce na vůz Formule Student, který nahradí stávající trubkový rám při splnění požadavků FSAE. Úvodní část práce popisuje mezinárodní soutěž Formule Student včetně týmu TU Brno Racing. Poté jsou uvedeny důležitá pravidla pro konstrukci rámů a kompozitních monokoků. Pro zvolenou technologii výroby jsou zjištěny pevnostní parametry potahů z uhlíkových a hybridních vláken. Další část práce pojednává o návrhu sendvičového panelu za využití analytického výpočtu pro určení jeho ohybové tuhosti. Na základě těchto návrhů jsou provedeny tříbodové ohybové a smykové zkoušky. Pomocí MKP simulace je zjištěna torzní tuhost trubkového rámu a koncepce monokoku z navržených sendvičových panelů. Závěr práce je věnován shrnutí získaných poznatků a možnému postupu výroby monokoku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.